title
کد خبر: 47090
00
 تامین امنیت کودکان به کمک فناوری‌های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سیستمی شده است که والدین را از موقعیت مکانی کودکشان آگاه می‌کند.

به گزارش بهداشت نیوز:  شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این سیستم ردیاب اظهار کرد: این سیستم به عنوان یک GPS کار می‌کند و محل قرار گرفتن اشخاص و اتومبیل ها را مشخص می‌کند.

دستگاهی برای جلوگیری از  تخلف ماشین های حمل زباله 

وی با اشاره به این موضوع که این سیستم کمک بسیار زیادی به والدین می‌کند،گفت: برای بسیاری از والدین مهم است که بدانند فرزندانشان کجا هستند، حوادث اخیر موجب افزایش حساسیت والدین شده است و در همین راستا والدین می‌توانند این نرم افزار را در داخل کیف فرزندان خود قرار دهند و مکان‌های ممنوعه راهم در آن مشخص کنند، سپس با هربار ورود کودکان به مناطق ممنوعه برای والدین هشدار فرستاده می‌شود و آن‌ها می‌توانند به راحتی محلی را که فرزندانشان در آن قرار دارد تشخیص دهند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان این موضوع که شهرداری‌ها هم از این نرم افزار استفاده می‌کنند، گفت: در گذشته یکی از بزرگترین مشکلات مردم این بود که ماشین‌های جمع آوری  زباله تا انتهای کوچه نمی‌رفتند و زباله‌ها در آنجا باقی می‌ماند و شهروندان باید این زباله‌ها را حمل می‌کردندف البته امروز این مشکل به کمک این نرم افزار ردیاب خودرو  رفع شده است زیرا در هریک از این ماشین‌ها این نرم افزار قرار گرفته است و آن‌ها مکلف هستند که تا انتهای کوچه بروند و در صورت تخلف مکان آن‌ها بر روی نقشه نشان داده می‌شود و جریمه خواهند شد.

وی یادآور شد: این نرم افزار با نقشه‌های جهانی کار می‌کند و در صورتی که در حدود مکان‌های مشخص شده قدم برداشته نشود به کاربر اصلی هشدار داده می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز