title
کد خبر: 47120
00
دستگاه حفاری حادثه آفرید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اسلامشهر از انفجار گاز در اثر اصابت ماشین حفاری سازمان آب و فاضلاب در شهرک امام حسین (ع) این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه ۵۰ خانه آسیب دیدند.

به گزارش بهداشت نیوز، یوسف منطقی درباره جزئیات این حادثه، اظهار داشت: دقایقی قبل حادثه انفجار واقع در  شهرک  امام حسین (ع) اسلامشهر به سامانه ۱۲۵ اعلام و نیروهای امدادی به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.
منطقی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد، آتش سوزی و انفجار در اثر اصابت ماشین حفاری سازمان آب و فاضلاب شهرستان به لوله اصلی گاز رخ داده است.
وی بیان کرد: به دلیل انفجار لوله گاز ماشین حفاری به طور کامل سوخته است و راننده نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اسلامشهر با اشاره به اینکه این حادثه هیچ تلفاتی نداشت، افزود: طی این حادثه ۵۰ خانه و مغازه های اطراف محل حادثه آسیب دیده اند و یک نفر نیز مصدوم شد.
منطقی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از اطفا حریق و ایمنی سازی های لازم محل حادثه را ترک کردند.
منبع:مهر

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز