title
کد خبر: 47316
00
لطفا شکست بخورید

اگر قصد دارید در محل کارتان ارتقاء رتبه داشته باشید کارشناسان 5 توصیه را مورد تاکید قرار داده‌اند که به آنها اشاره می‌کنیم.

به گزارش بهداشت نیوز: اگر قصد دارید کاری کنید تا در کارتان به رتبه‏ و مقامی بالاتر برسید توصیه‎های زیر را حتما مورد توجه قرار دهید.

شکست را تجربه کنید

شکست احساس خوبی به انسان نمی‌دهد اما می‎تواند مسیر رسیدن شما به موفقیت را هموار کند. این که احساس راحت شما کمی به هم بخورد باعث می‏‌شود به خودتان سختی بدهید.

از همکاران بپرسید

معمولا هرکسی دچار مشکلی در کارش می‎شود مستقیما سراغ رئیسش می‌‏رود و از او سوال می‌‏پرسد و این اشتباه است. ابتدا باید از همکاران پرسید و ایده‎های آن‌‎ها را بررسی کرد.

از ضعیف بودن نترسید

دلیل اصلی این که افراد از سوال پرسیدن از همکار می‌‏ترسند این است که به کسی اجازه دهند آن‌ها را اندازه‎‏گیری کند. اما مهم نیست، پرسیدن تنها راه پیشرفت است.

در بحث‌ها شرکت کنید

بهتر است وقتی در محل کار صحبتی مربوط به کار پیش می‌‏آید نظر خودتان را بدهید. خوب نیست فقط شنونده باشید و هیچ وقت ایده‌‏ای نداشته باشید.

از دیده نشدن نترسید

اگر همه تلاشتان را کردید تا تغییر کنید اما رئیستان متوجه چیزی نشد نگران نباشید. در این شرایط خیلی مودبانه در مکالماتتان اعلام کنید که سعی کردید شرایط را بهبود ببخشید.

 

منبع: درنگ


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز