title
کد خبر: 47363
00
اورژانس بیمارستانها مهمترین حلقه از زنجیره ارائه خدمات به مردم

معاون درمان وزارت بهداشت بهمراه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دومین روز سفر خود به استان خوزستان به شهرستان اندیمشک سفر کرد و از مراکز درمانی بازدید بعمل آورد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر جان بابایی طی نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان تشکیل شد، در خصوص بهره برداری از کلینیک تخصصی و ارزیابی احداث اورژانس جدید بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک، ضمن بیان این مطلب که اورژانس بیمارستانها یکی از حلقه های اصلی زنجیره ارائه خدمات در بیمارستانهای کشور است، اذعان داشت: اورژانس بیمارستان در واقع یکی از مکانهایی است که میزان رضایت مندی و عدم رضایت مردم را بدنبال خواهد داشت. 
وی در ادامه عنوان کرد: تا قبل از پایان سال جاری مساعدت های لازم در راستای تعهدات مالی و تجهیزات اورژانس این بیمارستان جهت تکمیل و راه اندازی صورت خواهد گرفت. 
در بخش دیگری از این سفر، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روند احداث مرکز درمان بستر کوی لور و مرکز MRI اندیمشک را نیز بررسی کرد و افزود: تکمیل پروژه های زیرساختی درمان و تجهیز آن ها برای ارائه خدمات شایسته و در شان هموطنان از اولویت های وزارت بهداشت است. 
جان بابایی با تاکید بر مدیریت بهینه هزینه ها در خصوص احداث بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان خوزستان نسبت به دیگر استانها مشکلات و محرومیتهای بیشتری دارد و در راستای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اندیمشک اقدامات خوبی صورت گرفته است،اما همچنان نیاز است در خصوص مناطقی که هیچ مرکز بهداشتی درمانی ندارند، پیگیریها و اقدامات بیشتری صورت پذیرد. از این رو با وجود همه مشکلات، تلاش خود را جهت رفع و برطرف ساختن آنها بکار خواهیم بست. 
گفتنی است در این نشست، مدیر شبکه و رئیس بیمارستان اندیمشک مهمترین مشکلات و دغدغه های حوزه درمان شهرستان را مطرح کردند.
منبع:دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز