title
کد خبر: 47464
00
 ۵ پیشنهاد کاربردی برای استفاده از ماشین لباسشویی

این روزها استفاده از ماشین لباسشویی در بیشتر خانه‌ها رایج شده و بیشتر افراد لباس هایشان را با آن شستشو می‌دهند. اما استفاده از این وسیله قوانینی دارد که شاید کمترکسی با آن‌ها آشنا باشد. در زیر به نکاتی درباره این موضوع اشاره می‏ کنیم:

به گزارش بهداشت نیوز:

سکه

برای همه پیش آمده که سکه در جیبشان بوده و بدون این که بدانند آن را با لباس داخل ماشین انداخته‌‎اند، اما سکه می‏‌تواند ضررهایی جدی به ماشین و قسمت تخلیه آب آن بزند.

لباس زیر زنانه

این که لباس‎های زیر زنانه هم به همراه باقی لباس‎ها داخل ماشین بروند طبیعتا کاری موثر است و لازم نیست آن‎ها را جداگانه بشوییم. اما سیم‏ها و قسمت‎های سختی که در آن‌‎ها استفاده شده هم می‏تواند باعث پارگی خودشان و هم لباس‎های دیگر شود.

موی حیوانات

اگر حیوان خانگی دارید بهتر است قبل از این که لباس‎‎‌هایتان را داخل لباسشویی بریزید موهای حیوانتان را از آن جدا کنید. این موها در ماشین جمع شده و راه تخلیه آب را مسدود می‏کنند و صدماتی جدی به لباسشویی می‎زنند.

البسه کوچک

البسه کوچک مانند جوراب بچه‎گانه نباید داخل ماشین بروند. این لباس‎ها داخل حفره‎ها و منافذ ماشین می‏روند و به آن صدمه می‏زنند.

شوینده زیاد

خیلی‎ها فکر می‏کنند وقتی شوینده زیادی داخل ماشین بریزند هم لباس‎ها تمیزتر می‏شوند و هم خود ماشین لباسشویی، اما این طور نیست. شوینده زیاد صدمات جدی‎ای به ماشین لباسشویی شما می‎زند و همچنین باعث می‏شوند لباس‎ها هم به خوبی آبکشی نشوند.

 

منبع: درنگ


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز