title
کد خبر: 47650
00
 بارش پراکنده در مناطقی از کشور در بعدازظهر سه‌شنبه

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در برخی مناطق غرب، شمال غرب و البرز مرکزی رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده خواهد بود و در جنوب‌ غرب و غرب کشور نیز شکل‌گیری توده گردوخاک دور از انتظار نیست.

به گزارش بهداشت نیوز: مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان گفت: امروز (دوشنبه) وزش باد و گردوخاک در برخی نقاط شرق و جنوب‌شرق تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق کشور، جو نسبتاً پایدار بوده و روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
احد وظیفه افزود: از اواخر وقت دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه در برخی نقاط سواحل غربی خزر و اردبیل، وزش باد شدید جنوبی و افزایش 2 تا 6 درجه‌ای دما رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: از بعدازظهر سه‌شنبه نیز با گذر موج تراز میانی جو، در برخی مناطق غرب، شمال غرب و البرز مرکزی رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می شود.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی یادآور شد: از بعدازظهر سه‌شنبه نیز شکل‌گیری توده گردوخاک روی کشور عراق و نفوذ آن به جنوب‌غرب و غرب کشور دور از انتظار نیست.
وظیفه ادامه داد: همچنین از بعدازظهر دوشنبه دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می شود.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز