title
کد خبر: 47724
00
تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی

یک افسر آتش نشانی گفت:تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند و پراید موجب مرگ مرد میانسال شد.

به گزارش بهداشت نیوز، رضا مهرورز افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران اظهار کرد:با اعلام تصادف در بزرگراه شهید بابایی به سامانه ۱۲۵،بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۶ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۰:۴۵  به بزرگراه شهید بابایی(مسیر شرق به غرب) اعزام شدند.
وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری پراید در خط سرعت بزرگراه دچار نقص فنی شده و راننده میانسال یک دستگاه وانت یدک کش در حال تعمیر این وسیله نقلیه بود که ناگهان یک دستگاه خودرو سواری سمند به شدت با قسمت عقب خودرو سواری پراید برخورد کرد.
مهرورز افزود: براثر این حادثه راننده ۴۰ ساله خودرو یدک کش به شدت دچار مصدومیت شده و در هنگام رسیدن نیروهای عملیاتی کاملا بی هوش بود.
افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی گفت: آتش نشانان  علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و جریان برق خودروهای سواری پراید و سمند را قطع کردند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی فرد مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه پس از انجام معاینات مشخص شد، مرد میانسال براثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.
مهرورز گفت: آتش نشانان در پایان، هر دو خودرو سواری را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کرده و محل حادثه را برای بررسی علت،تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز