title
کد خبر: 47754
00
کشف کالای قاچاق در اهر

فرمانده انتظامی اهر از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال در اهرخبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز،یونس منفرد اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهر برای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کالاهای قاچاق در یک انبار در سطح شهرستان شناسایی محل و کشف اقلام قاچاق را در دستور قرار دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات اولیه پلیسی محل‌های کالاها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار، انواع لوازم خانگی از جمله تعداد ۵۰ دستگاه اجاق گاز رومیزی، ۶ دستگاه پکیج دیواری و ۱۵۰ عدد تجهیزات گوشی همراه، یک هزار و ۱۰۳ عدد ترموستات (لوازم خانگی)، انواع لوازم بهداشتی و لوازم‌التحریر کشف کردند.
وی گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی اهر افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و کالاهای مکشوفه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل شدند.
منفرد خاطرنشان کرد: برای تداوم و تشدید برنامه‌های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به فوریت‌های پلیسی اعلام دارند.
منبع:فارس

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز