title
کد خبر: 47837
00
انهدام باندهای سرقت در طرح امنیت شبانه پایتخت

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزییاتی از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت در شمال غرب تهران را تشریح کرد.

به گزارش بهداشت نیوز،سرهنگ علی میرشمسی بامداد امروز سه شنبه و در حاشیه اجرا طرح شبانه امنیت و آرامش شبانه پایتخت گفت: این طرح با همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی در محدوده شمال غرب تهران به مرحله اجرا درآمد و در آن چندین باند سرقت متلاشی شد.

وی گفت: برابر نتایج اولیه این طرح  ۱۳ سارق دستگیر و هشت دستگاه موتور سیلکت و پنج دستگاه خودروی مسرقه کشف و ضبط شد و ‌۲۸۰۰ حلقه لوح فشرده مبتذل نیز کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۱۷ خرده فروش مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در اجرای این طرح مقادیری اموال مسروقه نیز کشف شد که ارزش ریالی آن بیش از ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

میرشمسی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون ریال نیز انواع کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد گفت: برابر آمارهای ما با اجرای شبانه این طرح، میزان گزارش وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۰ درصدی داشته است و امیدواریم با برنامه ریزی وتدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراحل بعدی این طرح را انجام بدهیم.

 

منبع:ایسنا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز