title
کد خبر: 47841
00
انهدام سه باند مواد مخدر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر در نخستین مرحله از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ محمد بخشنده بامداد امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت گفت: در اجرای این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و برخورد با معتادان را در دستور کار خود قرار داد و در همین عملیات ۳ باند فعال در قاچاق مواد مخدر را متلاشی کرد. باند اول که ۷ نفر از اعضای آن دستگیر شده‌اند در امر توزیع مواد مخدر نقش داشتند و ۲۵۲ کیلوگرم انواع مخدر از آنها کشف شده و ۳ خودرو از آنها نیز توقیف شده است.

وی با بیان اینکه باند دوم در امر تهیه و توزیع مخدر گل فعالیت داشت گفت: اعضای این باند در تهیه مخدر گل وتوزیع آن در مناطق شمال وشمال غرب تهران نقش زیادی داشتند و از این قاچاقچیان دو کیلوگرم مخدر گل کشف و ضبط شد.

بخشنده با بیان اینکه باندسوم نیز در امر توزیع مواد پیش ساز فعالیت داشت گفت: در مجموع ۱۴ قاچاقچی دستگیر و شش خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی در خصوص دستگیری معتادان متجاهر اظهار کرد:‌ در این عملیات ۴۰ معتاد متجاهر درشمال تهران که در حاشیه اتوبان‌ها و پاتوق عبدی حضور داشتند جمع آوری شدند.

وی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این کامیون توقیف شده و بررسی‌ها در این کامیون ادامه دارد؛ چرا که مواد مخدر در نقاط مختلفی از آن جاساز شده است.

در عملیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر تیم سپکا مواد مخدر و سگ‌های مواد یاب نیز حضور داشتند.

 

 

منبع:ایسنا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز