title
کد خبر: 48939
00
پرستاران زیاده خواه نیستند

معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری در گردهمایی پرستاران استان قزوین که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: مطالبه جامعه پرستاری نه از روی زیاده خواهی بلکه بیشتر برای خدمت گیرندگان و مردم است

به گزارش بهداشت نیوز، معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری در گردهمایی پرستاران استان قزوین که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: مطالبه جامعه پرستاری نه از روی زیاده خواهی بلکه بیشتر برای خدمت گیرندگان و مردم است تا به خاطر اضافه کار اجباری پرستاران و ساعات طولانی کار، خدمات ضعیفی به به بیماران داده نشود.

محمود عمیدی در گردهمایی پرستاران استان قزوین که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار گردید ،گفت: تلاش ها و پیگیری های سازمان نظام پرستاری برای اجرایی شدن این قانون تا کنون نتیجه نداده است.

وی، اجرا نشدن قانون هایی چون «مشاعل سخت و زیان آور و بازنشستگی با بیست سال سابقه» را از دیگر مشکلات مهم این قشر عنوان کرد و افزود: مطالبه جامعه پرستاری نه از روی زیاده خواهی بلکه بیشتر برایخدمتگیرندگان و مردم است تا به خاطر اضافه کار اجباریپرستارانو ساعات طولانی کار، خدمات ضعیفی به به بیماران داده نشود.

در این مراسم از ۷۰ نفرازپرستاران بازنشسته بیمارستان های مختلف استان قزوین و نیز پرستاران و کارکنان بیمارستان صحرایی استان به پاسخ دمتبه زائران پیاده روی اربعین و زلزله زدگان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز