title
کد خبر: 50600
00
مسلمان استقلالی می شود

نیمکت نشینی ستاره صدر نشین لیگ برتر، موضوع داغ این روزهای فوتبال ایران شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، هافبک خلاق پرسپولیس در بازی قبلی قرمزها ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست تا حرف‌های زیادی در‌ مورد او زده شود.

محسن مسلمان که گفته می‌شود پیشنهادات لیگ برتری خوبی را دارد ظاهرا مورد غضب برانکو قرار گرفته و ممکن است در بازی امروز مقابل نفت آبادان، بازهم ۹۰دقیقه روی نیمکت بنشیند.

آمادگی احمد زاده و امیری و مهمتر از آن بازگشت امیدوار کننده نورالهی، تقریبا هیچ‌ جای خالی برای مهندس پرسپولیس در خط هافبک برانکو نمی‌گذارد. علاوه بر این، حضور بشار و نعمتی روی نیمکت، خیال سرمربی قرمزها را بابت تعویض، راحت کرده و به نظر می‌رسد مسلمان رفته رفته به بن بست نزدیک می‌شود.

شاید بتوان گفت اصلی ترین دلیل تبعید مسلمان به نیمکت، بازگشت نورالهی به ترکیب تیم باشد. او پس از مدت‌ها دوری و با اینکه آمادگی و هماهنگی زیادی هم با تیم ندارد، بازگشتش را با دو‌پاس گل جشن گرفت و به نظر می‌رسد رفته رفته به مهندس جدید قرمزها تبدیل خواهد شد.

از طرفی مسلمان این روزها واکنشی نسبت به شایعات نشان نمی‌دهد. او در اقدامی عجیب عکس‌های زیادی را در اینستاگرامش پاک کرد که در تمام آن‌ها پیراهن پرسپولیس را به تن داشت. چند روز پیش نیز با مهدی رحمتی، پیغام و پسغام اینستاگرامی داشتند که خشم هواداران دو تیم را برانگیخت!

گفته می‌شود، کاپیتان استقلال که دوستی نزدیکی با مسلمان دارد، در حال آماده کردن مقدمات حضور او در استقلال است و همین مساله به گوش برانکو رسیده و پیرمرد کروات این احتمال را می‌دهد؛ مسلمان که روزی برای نرفتن به استقلال اشک ریخت، حالا به آرزویش نزدیک شده است، به همین خاطر با نیمکت نشین کردن مسلمان، تیمش را به نبود مهندس عادت می‌دهد تا پرسپولیس برای فصل بعد به مشکل نخورد.

به هرحال بازی‌های آینده پرسپولیس، ابعاد بیشتری از این ماجرا را آشکار خواهد کرد و باید دید سرنوشت مسلمان پس از تکرار قهرمانی پرسپولیس به کجا می‌رسد.

 

منبع: ایپنا

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز