title
کد خبر: 50781
00
بایدبه بخش بهداشت در مجموعه سلامت توجه بیشتری شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است، گفت: در ایام دهه مبارک فجر، 53 مرکز شامل 17 مرکز بهداشتی و 36 مرکز درمانی آموزشی افتتاح می شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکترایرج نظری در مراسم افتتاح همزمان 17 پروژه بهداشتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت برگزارشد،با طرح این موضوع که مسئولین اهمیت بیشتری به خوزستان بدهند، تصریح کرد: انتظار می رود که دولتمردان بیش از پیش شرایطی را فراهم آورند که مردم بتوانند استفاده بهتری از داشته ها و امکانات داشته باشند.


وی افزود: بیش از 96درصد نفت کشور و بیش از 60درصد برق ایران در خوزستان تولید می شوند که نشان از اهمیت این استان دارد و باید توجه ویژه ای به آن شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه به زمان رای گیری برای بودجه سال 97 نزدیک می‌شویم، اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت توجه ویژه‌ای به بخش سلامت دارد، لذا از نمایندگان استانی نیز انتظار می رود که در زمان رای گیری برای بودجه سال 97 در بخش سلامت، همراه و همگام وزارت بهداشت باشند و با نگاه خاصی به مناطق محروم جهت ارائه خدمات شایسته بهداشتی و درمانی به آنها، بودجه مناسبی را برای این منظور اختصاص دهند.


دکترنظری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بخش بهداشت، باعث کاهش بار در بخش های درمانی می‌شود، گفت: اگر به بخش بهداشت در مجموعه سلامت توجه بیشتری شود، خدمات اولیه بهتری در این خصوص ارائه گردد و مردم بهتر بتوانند از شرایط موجود استفاده کنند، قطعا کمتر بیماری به وجود می‌آید و به همان نسبت، خدمات ارائه شده در بخش درمان با سهولت بیشتری پیش خواهد رفت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: امیدوارم با بهره‌برداری از مراکز بهداشتی روستایی، مردم این مناطق نیازی به مراجعه به مراکز دوردست نداشته باشند و خدمات بهداشتی را در محل خود دریافت نمایند.


گفتنی است، مراسم افتتاح همزمان 17 واحد ارائه خدمات بهداشتی روستایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و در 6 شهرستان استان خوزستان با دستور دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق ارتباط زنده ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری، دکتر ایرج نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهندس جواد کاظمی نسب، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران ستادی در مرکز خدمات جامع سلامت صفحه 2 واقع در 40 کیلومتری اهواز برگزار شد.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز