title
کد خبر: 50824
00
افتتاح مرکز جراحی و دندانپزشکی تحت بیهوشی هلال کرمان

در ادامه سفرهای استانی رئیس جعیت هلال احمر،مرکز جراحی و دندانپزشکی تحت بیهوشی هلال کرمان با حضور دکتر علی اصغر پیوندی افتتاح و همچنین مرکز جدید کنترل مدیریت بحران Eoc استان راه اندازی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی اصغر پیوندی در آغاز سخنان خود در مراسم افتتاح مرکز Eoc استان کرمان به سابقه وقوع حوادث تلخ در استان کرمان اشاره کرد. وی گفت: واقعیت این است که کشور ما یکی از حادثه خیزترین کشورهای دنیا است.

پیوندی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران با ۹۳ سال سابقه خدمت مورد اطمینان مردم کشور است گفت: جمعیت هلال احمر ایران با توانمندی های بسیار خود در دنیا نیز شناخته شده است و به عنوان عضو هیت‌ حاکمه فدراسیون بین المللی جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ شناخته شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: با تمام مشکلات از جمله کمبود اعتبار وظیفه خود می دانیم خدمتگذار مردم باشیم و به این خدمت افتخار میکنیم‌. پیوندی با تاکید بر ضرورت تقویت لجستیکی استان کرمان در بخش امداد و نجات ادامه داد: کسب رضایتمندی حداکثری مردم وظیفه اصلی هلال احمر است.

پیوندی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر داری ۵۳۱ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور است افزود: این میزان پایگاه با توجه به مخاطرات کشور کافی نیست و می بایست تعداد پایگاه ها در سراسر کشور افزایش پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در کشور گفت: در حوزه آموزش با تمام کاستی های مالی اعتباری سعی کردیم بودجه بسیار مناسبی را اختصاص دهیم.

در ادامه فلاح مدیر‌ عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد این استان پرداخت.
رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از مانور امدادی نجاتگران و  مرکز درمانی جمعیت هلال احمر بازدید کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز