title
کد خبر: 50995
00
امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران و عمان در حوزه تجهیزات پزشکی

تفاهم نامه همکاری بین ایران و عمان در حوزه تجهیزات پزشکی با مشارکت امور بین الملل وزارت بهداشت ایران، به امضای مقامات تجهیزات پزشکی دو کشور ایران و عمان رسید.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی در نشست مشترک با هیات تجهیزات پزشکی کشور عمان گفت: یکی از مفاد این تفاهم نامه، همکاری متقابل در سرمایه گذاری مشترک در انتقال تکنولوژی تجهیزات پزشکی ساخت ایران به کشور عمان است.

 

 

وی افزود: راه اندازی خطوط تولید تجهیزات پزشکی ساخت ایران در عمان و تولید آنها با برند ساخت عمان، از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

 

 

 

دکتر مسائلی افزود: بند دیگر این تفاهم نامه در خصوص انتقال تجربیات در حوزه تجهیزات پزشکی به عمان و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی حوزه تجهیزات پزشکی با عازم نیروی متخصص به عمان می باشد.

 

 

 

مدیرکل تجهیزات پزشکی از اخذ تسهیلات خاص در خصوص حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی ایران در عمان هلث ۲۰۰۱۸ با مشارکت بخش خصوصی ایران و عمان در این تفاهم نامه خبر داد.

 

 

 

گفتنی است این تفاهم نامه با حضور معاون امور اقتصادی حوزه بین الملل وزارت بهداشت به امضای دکتر محمد حمدان الربیعی معاون غذا و دارو کشور عمان، خانم دکتر انیسا محبوب مدیرکل تجهیزات پزشکی عمان و دکتر مسائلی مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت ایران رسید.

 

 

 

گفتنی است در روند عقد این تفاهم نامه، هیات کشور عمان از خط تولید شرکت سازگان گستر از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ایران که توانسته است گواهی CE اروپا را نیز برای محصولات خود اخذ کند، بازدید کردند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز