title
کد خبر: 51298
00
اجرای طرح تحول سلامت یکی از خواسته های مهم مردم از دولت است

معاون درمان وزارت بهداشت در سفر یک روزه خود به استان مازندران، بخش اورژانس بیمارستان رازی قائمشهر و دو اتاق عمل بیمارستان هفده شهریور مرزیکلای بابل را افتتاح کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، دکتر قاسم جان بابایی ضمن بازدید از بیمارستان هفده شهریور مرزیکلای، دو اتاق عمل توسعه یافته و بهسازی شده این بیمارستان را افتتاح کرد.

وی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله روحانی بابل و پروژه در حال احداث کلینیک ویژه تخصصی خشرود پی بازدید کرد.
 
 
دکتر جان بابایی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت با وجود بدهی 14 هزار میلیارد تومانی سازمان های بیمه گر به بیمارستان های کشور با قوت و بدون هرگونه وقفه و خدشه تداوم می یابد، افزود: با وجود مطالبات بالای بیمارستان ها و بخش دولتی از سازمان های بیمه گر، هیچ خدشه ای در اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمات درمانی به بیماران وارد نشده و خدمات بدون هیچ وقفه ای به مردم ارائه می شود.
 
وی ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از خواسته های مهم مردم از دولت است و بعد از اجرای این طرح، بیش از 2 میلیون زایمان طبیعی به صورت رایگان در بیمارستان های کشور انجام شده و حدود 28 میلیون نفر از خدمات کاهش میزان پرداخت در خدمات بستری بهره مند شده اند.
 
معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: تاسیس کلینیک های ویژه به منظور ارائه خدمات پزشکی تخصصی با نرخ دولتی به مردم از دیگر خدمات طرح تحول نظام سلامت است که براساس آن در این طرح 250 کلینیک ویژه دولتی در کشور تاسیس شده که از این میزان 120 کلینیک امسال به بهره برداری می رسد.
 
دکتر جان بابایی اضافه کرد: از ابتدای طرح تحول نظام سلامت تاکنون 150 میلیون نفر از کلینیک های ویژه، خدمات ویزیت سرپایی تخصصی و فوق تخصصی دریافت کرده اند.
 
به گفته وی ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان زیر هفت سال و مادران باردار یکی از خدمات کلینیک های ویژه دندانپزشکی در قالب طرح تحول نظام سلامت است.
 
معاون درمان وزارت بهداشت افزود: دولت، مجلس و به ویژه رییس جمهور بر ادامه اجرای برنامه تحول نظام سلامت مصمم هستند و این طرح با قدرت ادامه می یابد.
 
معاون درمان وزارت بهداشت همچنین از بخش جدید اورژانس و پروژه ساخت بیمارستان 273 تختخوابی مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر بازدید و بخش جدید اورژانس بیمارستان رازی را افتتاح کرد.
 
وی در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: مجری ساخت این پروژه وزارت مسکن و شهرسازی است و پس از تحویل این پروژه به وزارت بهداشت، در سریع ترین زمان نسبت به تجهیز و تامین نیروی انسانی آن اقدام خواهد شد.
 
گفتنی است بخش جدید اورژانس مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر با ظرفیت 20 تخت تجهیز و راه اندازی شد
 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز