title
کد خبر: 51886
00
پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت دکتر ستوده نژاد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر علیرضا ستوده نژاد، دانشیار جراحی دانشگاه علوم پزشکی کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر هاشمی در این پیام با بیان این که دکتر ستوده نژاد از اساتید گرانقدری است که سال‌های طولانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آموزش پزشکان جوان همت گماشت و از سال 1358به مدت 7 سال، تنها، جراح کرمان بود، افزود: از افتخارات وی همین بس که 17 بار داوطلبانه برای درمان مجروحان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرد و از سوی وزارت بهداشت، به عنوان فعال‎ترین پزشک شرکت کننده در جنگ تحمیلی معرفی شد.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت «دکتر علیرضا ستوده‎نژاد» موجب تاثر و تاسف فراوان گردید؛ استادی گران‌قدر که سال‌های طولانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آموزش پزشکان جوان همت گماشت و از سال 1358به مدت 7 سال تنها جراح کرمان بود.

از افتخارات وی همین بس که 17 بار داوطلبانه برای درمان مجروحان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرد و از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان فعال‎ترین پزشک شرکت کننده در جنگ تحمیلی معرفی شد.

فقدان آن پزشک وظیفه شناس و فداکار را که به اخلاق نیک شهره بود، به خانواده محترم و جامعه پزشکی کشور تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار مهربان برای روح بلندش علو درجات و ماوا در بهشت برین و برای بازماندگان، شکیبایی و عافیت خواستارم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اکرم لبیبی
1396/11/25 - 12:580 7
روحشان شاد و قرین رحمت الهی
اینستاگرام بهداشت نیوز