title
کد خبر: 51967
00
تصادف شدید ۴ خودرو

چهار دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶، تندر، پراید و رنو به شدت با یکدیگر در خیابان ولنجک برخورد کردند.

به گزارش بهداشت نیوز، ساعت ۲۲:۴۵ شب گذشته تصادف در خیابان ولنجک، بلوار دانشجو، میدان یاسمن به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۶۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حمیدرضا عادل؛ فرمانده نیروهای عملیاتی اعزام شده به محل حادثه، درباره جرئیات این حادثه اظهار کرد: چهار دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶، تندر، پراید و رنو به شدت با یکدیگر برخورد کرده و در وسط مسیر متوقف شده بودند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروها را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده و ایمن‌سازی کامل، دو نفر از سرنشینان (دو خانم ۲۶ و ۳۵ ساله) را که دچار مصدومیت شده و در اتاقک وسایل نقلیه محبوس شده بودند، با به‌کارگیری تجهیزات هیدرولیکی از داخل کابین خودروها خارج کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان هر دو خانم جوان که از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن خیابان، آثار به جای مانده از حادثه را از سطح خیابان پاک‌سازی کردند.

 

منبع:تسنیم

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز