title
کد خبر: 52167
00
مناسب ترین روش تمیز کردن آینه

بهترین راه تمیز کردن آینه استفاده از روزنامه و شیشه پاکن است یا می توانیم خودمان برای پاک کردن آینه محلول خانگی درست کنیم.

به گزارش بهداشت نیوز، هر چند عده ی زیادی از دستمال برای تمیز کردن آینه استفاده می کنند، اما روزنامه بهترین انتخاب است با استفاده از مایع شیشه پاک کن و روزنامه، دیگر هیچ لکه ای روی آینه باقی نمی ماند.تمیز کردن آینه

علاوه بر شیشه پاک کن های شیمیایی می توان برای پاک کردن آینه یک محلول خانگی نیز درست کرد. برای تهیه این محصول، یک فنجان الکل، یک فنجان آب و دو قاشق سرکه را باهم مخلوط کرده آن را خوب تکان دهید تا مخلوط شود، بعد درون آب پاش بریزید، روی روزنامه اسپری کرده و شیشه و آینه را با آن تمیز کنید. 

پیشگیری از بخار کردن آینه حمام

اگر هواکش حمام بدرستی کار نمی کند هنگام باز بودن شیر آب داغ، بخار روی آینه را می پوشاند چاره کار خمیر ریش است. چنانچه قدری خمیر ریش روی آینه بمالید و بعد با یک حوله آن را پاک کنید، آینه دیگر بخار نمی کند. این کار باید حداقل ماهی یک بار تکرار شود.

 

منبع:نمناک


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز