title
کد خبر: 52173
00
مطالبه مردمی، تداوم اجرای طرح تحول سلامت است

معاون درمان وزارت بهداشت در آیین بهره برداری از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه از توابع شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: مطالبه مردمی، تداوم اجرای طرح تحول سلامت است.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر قاسم جان بابایی با بیان این مطلب اظهار داشت: کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت شهرستان فیروزه صورت گرفته است. وی افزود: ساخت مرکز درمان بستر، ستاد شبکه بهداشت و درمان و مرکز آموزش بهورزی شهرستان فیروزه، هم افزایی بسیار مناسبی دارد و مجموعه این اقدامات ارزشمند این روز را برای مردم این منطقه به یاد ماندنی خواهد کرد.
دکتر جان بابایی تصریح کرد: ساخت ساختمان شبکه بهداشت و درمان بعنوان مرکز فرماندهی سلامت و آموزش افرادی که در این مراکز خدمت می کنند، در شهرستان های کم برخوردار از اقدامات بسیار ارزشمندی است که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات جهادی وزیر بهداشت در چارچوب اجرای طرح تحول سلامت صورت گرفته است.
معاون درمان وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: ادامه اجرای طرح تحول سلامت، مطالبه مردم از وزارت بهداشت است و برای ادامه این طرح هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
وی افزود: با تداوم اجرای طرح تحول سلامت، خدمت رسانی به مردمی که شایسته بهترین ها هستند همچنان ادامه خواهد داشت.

افزودن 60 تخت بیمارستانی به تخت های بیمارستانی نیشابور

همچنین با حضور معاون درمان 60 تخت بیمارستانی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش در سفر دکتر جان بابایی به نیشابور، بلوکهای A و B اضافه شده به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم، شامل توسعه بخش های کودکان، جراحی زنان، داخلی و زنان افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفت.

افتتاح دو پایگاه اورژانس 115 در دانشکده علوم پزشکی نیشابور

با حضور معاون درمان وزارت بهداشت دو پایگاه اورژانس 115 در دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز افتتاح شد.
پایگاه جاده ای اورژانس 115 نصر آباد و پایگاه اورژانس شماره 6 شهری به عنوان هفدهمین و هجدهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
گفتنی است، این پایگاه ها علاوه بر اینکه حوادث ترافیکی محورهای اصلی و فرعی منطقه را تحت پوشش قرار می دهد، خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را به اهالی روستاهای اطراف نیز ارائه خواهد کرد.

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از پروژه های عمرانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه به نیشابور، از پروژه های در حال ساخت دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز بازدید کرد.
وی از پروزه های در حال ساخت مرکز ناباروری و سلامت مادر و جنین شمس شرق, اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم، بیمارستان سوم دولتی نیشابور، فاز دوم توسعه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن، بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز، ICU مرکز درمانی 22 بهمن و پروژه خیرساز مجتمع خدمات سلامت فضه شمس بازدید کرد.

دکتر جان بابایی، در حاشیه این بازدیدها با اشاره به فعالیت های خوبی که برای توسعه زیرساختها در دانشکده علوم پزشکی نیشابور صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که با اقدامات صورت گرفته انشاالله به زودی شاهد ارتقاء وضعیت بهداشت و درمانی در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور خواهیم بود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز