title
کد خبر: 52197
00
آخرین وضعیت مهدی قائدی

مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران در تصادف اخیر نه تنها دوست صمیمی اش، بلکه بازی‌های دور رفت لیگ قهرمانان را نیز از دست داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مهدى قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال که یکشنبه شب ۸ بهمن دچار سانحه رانندگى در یکى از اتوبان هاى شهر بوشهر شد با حضور در بیمارستان خلیج فارس این شهر تحت عمل جراحى قرار گرفت. این بازیکن پس از یکی دو روز بیهوشی، توسط پزشکان توانست هوشیاری خود را بدست آورد.

 

بازیکنى که با توجه به محرومیت و با اضافه شدن مصدومیت نتوانست در مرحله نیمه نهایى رقابت هاى جام حذفى مقابل صنعت نفت آبادان با کاروان تیمش راهى آبادان شود.

 

پیش از این قرار بود قائدى با حضور در بوشهر به کارهاى تحصیلی خود رسیدگى کند و سپس راهى تهران شود تا کاروان تیمش را در سفر آبادان همراهى کند اما بارش برف و لغو شدن پرواز ها این اجازه را به قائدى داد تا او همچنان در زادگاهش ماندگار شود و به کارهاى شخصى اش بپردازد و در نهایت آن حادثه تلخ رانندگی رخ دهد.

 

البته معمولا کارهاى شخصى مربوط به دانشگاه را باید از صبح تا ساعات ادارى انجام داد اما نمى دانیم چطور قائدى جوان و نیمار ایرانى آبى ها در نیمه شب براى کارهاى خود در خیابان ها به سر مى برده و چنین حادثه تلخى را براى خود رقم زده است.

 

این بازیکن جوان و با استعدادى باید بیش از اینها با ورود به دنیای حرفه ای مراقب خود باشد. با یک سهل انگاری نه تنها خانواده خود و دوست مرحومش بلکه میلیون ها هوادار استقلالى را در بهت فرو ببرد.

 

بدون شک نه تنها شخص قائدى، بلکه غفلت از این بازیکن از سوی مدیران باعث شد در ابتدای راه حرفه ای بزرگترین معضل روحی و روانی برای این بازیکن جوان اتفاق بیافتد.

 

البته یاد داریم که پیش از این افتخارى در یک برنامه ورزشى اعلام کرده بود که بازیکنان استقلال شب ها بیدار هستند و روزها مى خوابند. بنابراین حضور قائدى هم طبق اعلام این مدیر در خیابان ها عجیب نیست!

 

افتخاری در بخشی از افشاگری های بی سابقه در باشگاه استقلال مدعی شد به خاطر این که نمی خواهد استقلال در آستانه بازی با ذوب آهن وارد حاشیه شود، قصد ندارد وارد جزئیات شود که در این لحظه مجری برنامه ورزشی خطاب به مدیرعامل استقلال گفت: الان که ساعت نزدیک ۲ بامداد است و بازیکنان خواب هستند و کسی برنامه را نمی بیند که افتخاری با خنده ای تلخ بر لب گفت: بازیکنان استقلال شب ها بیدار هستند چون صبح می خوابند! طعنه ای سنگین و تلخ از سوی مدیرعامل استقلال به ستاره های این تیم که نمی توان از آن گذشت و این سهل انگاری بالاخره باعث شد یکی از سرمایه های آنها دچار حادثه شود.

 

به هر ترتیب قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از مرخص شدن از بیمارستان راهی خانه شد تا دوران درمان خود را سپری کند .البته او در مدتی که در بیمارستان بستری بود از مرگ شاکر دوست صمیمی خود بی خبر بود تا جایی که مهدی با حضور در منزلش در آبادان متوجه تمامی اتفاقات و مرگ احمد رضا شد .مرگ دوستی که باعث شد جوان ترین بازیکن استقلال دچار افسردگی شود و روزها به جای پرداختن به تمرین گریه کنان از وضعیت پیش آمده ابراز ناراحتی کند.

 

مهدی قائدی به عنوان جوان ترین بازیکن استقلال به دلیل تصادف دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد و در حال حاضر هم مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا او را برای ادامه مراحل درمانی به تهران انتقال دهند اما آن چیز که شواهد نشان می دهد قائدی همچنان از ترکیب تیمش دور خواهد ماند تا جایی که به طور کامل آمادگی خود را باز یابد چرا که عمل جراحی از ناحیه شکم کار را برای قائدی سخت می کند تا او بتواند دوباره به میادین برگردد.

 

رضا رجبی درباره اتفاقات اخیر در مورد مهدی قائدی گفت :

 

در ابتدا باید بگویم برخی باشگاه ها کنترل و نظارت دقیقی روی بازیکنانی که با آنها قرارداد حرفه ای منعقد کرده اند ندارند. در مورد وضعیت قائدی هم امیدوارم این بازیکن سلامتی خود را بدست آورد اما در این مواقع خانواده قائدی نیز باید او را در بوشهر تحت کنترل قرار می دادند.

 

او ادامه داد:

 

متاسفانه بازیکنان ما با باشگاه ها قرارداد حرفه ای می بندند اما آماتور زندگی می کنند. از طرفی همه باشگاه ها باید روی بازیکنان همچون یک کارمند نظارت داشته باشند. مگر یک کارمند تحت نظارت دولت نیست؟ بنابراین باید وضعیت رفت و آمد این بازیکن توسط مسئولان استقلال کنترل می شد.

 

مربی اسبق استقلال بیان کرد:

 

یاد دارم در گذشته علی دایی به من گفته بود که در آلمان هنگام بازیگری ساعت ۱۱ شب را ندیده اما این روزها در فوتبال کشورمان نظاره گر هستیم که بازیکنان شب ها تا پاسی از شب آنلاین هستند و یا خیلی از آنها در سفره خانه ها حضور دارند.

 

رجبی در پایان خاطر نشان کرد:

 

در هر صورت قائدی باید در قسمتی از اتفاق پیش آمده مواظب خود می بود و در آن طرف نیز خانواده او و باشگاه استقلال هم رفت و آمد و بیرون ماندن این بازیکن را تا پاسی از شب کنترل می کردند. البته نباید دنبال مقصر گشت چون کمکی به جامعه فوتبالی نمی کند و بیشتر جو را خراب کند. ان شاالله از این پس کنترل بیشتر شود. از طرفی باید بگویم در گذشته کسی ما را کنترل نمی کرد و به عشق هواداران زود می خوابیدیم تا بتوانیم بهترین بازی ها را انجام و دل آنها شاد کنیم.

 

خبرنگاران جوان


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز