title
کد خبر: 52334
00
 تشکیل واحد مدیریت بحران پرستاری در معاونت پرستاری

معاون پرستاری وزارت بهداشت از تشکیل تیم ملی پرستاری بحران در معاونت پرستاری خبر داد و گفت: همچنین تیم های متناظر در مناطق ده گانه آمایشی علوم پزشکی کشور با استفاده از افراد آموزش دیده، بعد از گذراندن سه پودمان مدیریت بحران پرستاری و کسب توانمندی های لازم تشکیل خواهد شد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر مریم حضرتی در روز پایانی اولین کارگاه کشوری مدیریت بحران پرستاری ضمن بیان این مطلب افزود: هماهنگی با سازمان جهانی بهداشت نیز جهت برگزاری دوره های مدیریت بحران پرستاری در کشورهای همسایه با همکاری مرکز تحقیقات بلایا و حوادث دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی انجام شده است.

معاون پرستاری گفت: کسانی جواز حضور در دوره دوم پودمان را بدست می آورند که نقشه خطر منطقه آمایشی خود را تهیه و به واحد مدیریت بحران معاونت پرستاری ارسال کنند.

وی افزود: هر کدام از افرادی که دوره سوم پودمان را با موفقیت بگذرانند و حائز مدرک مدیریت بحران شوند، باید برای 20نفر از منطقه آمایشی خود دوره آموزشی را تدارک ببینند.

دکتر حضرتی در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازمان اورژانس کشور و مرکز تحقیقات بلایا و حوادث دانشگاه علوم بهزیستی، ابراز امیدواری کرد با تشکیل تیم مدیریت بحران کشوری و همچنین تشکیل تیم متناظر آن در مناطق ده گانه آمایشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، بتوانیم در بحران ها منظم تر و مدیریت شده تر از گذشته عمل کنیم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز