title
کد خبر: 52410
00
گوشت کوب برقی، دست زن جوان را بلعید

فرمانده ایستگاه 9 آتش نشانی تهران گفت:سهل انگاری بانوی جوان در هنگام کار با گوشت کوب برقی، باعث گیر کردن انگشت دست وی در لا به لای تیغه های این دستگاه شد.

به گزارش بهداشت نیوز، جعفر حاجی مهرابی فرمانده ایستگاه ۹ آتش نشانی تهران اظهار کرد: یک بانوی ۳۶ ساله ساعت ۱۲:۴۷ ظهر روز گذشته در حالی که دستش در گوشت کوب برقی گیر کرده بود هراسان وارد بیمارستان هفتم تیر شد و درخواست کمک کرد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس بیمارستان به اتاق عمل منتقل شد ولی به دلیل خارج نشدن دست مصدوم از لا به لای تیغه این دستگاه، کارکنان بیمارستان این حادثه را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند و گروه امداد و نجات ۱۷ مستقر در ایستگاه ۹ آتش نشانی تهران به بیمارستان هفتم تیر در خیابان شهید رجایی، بعد از شهرک ۱۳ آبان اعزام شدند.

حاجی مهرابی گفت: پس از بررسی های اولیه و بنا به اظهار فرد مصدوم، مشخص شد که این زن ۳۶ ساله در هنگام کار با این دستگاه، لحظه ای دچار سهل انگاری شده بود که باعث گیر کردن انگشت سبابه دست راست وی در میان تیغه های دستگاه شد.

وی افزود: نجاتگران آتش نشانی به محض رسیدن به بیمارستان، با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، تیغه دستگاه را برش دادند و انگشت این زن را از میان تیغه ها خارج کردند.

مهرابی خاطرنشان کرد: پس از عملیات رهاسازی، فرد مصدوم برای اقدامات بعدی تحویل کادر پزشکی مرکز درمانی شد.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز