title
کد خبر: 52415
00
تصادف عجیب وانت با تیرچراغ برق

خودوری پیکان‌وانت در بزرگراه آزادگان پس از انحراف از مسیر اصلی با تیرچراغ برق برخورد کرد و راننده آن محبوس شد.

به گزارش بهداشت نیوز، ساعت ۴ بامداد روز گذشته در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با تیرچراغ برق، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۴ را به همراه گروه امداد و نجات ۷ به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه شهید لشگری اعزام کرد.

رضا پهلوانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پیکان‌وانت به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و با تیرچراغ برق برخورد کرده و راننده آن محبوس شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان و نجاتگران با رعایت کامل نکات ایمنی و ایمن‌سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از لوازم نجات هولماترو، به برش بخشی از خودرو و بیرون آوردن راننده آن که مردی بیست و هشت ساله بود، اقدام کردند و وی را برای اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

 

 

منبع:تسنیم

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز