title
کد خبر: 52505
00
سارق به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده هنگام، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرگرد "جلیل لطفی"، در تشریح این خبر گفت: طی گزارشی هایی مبنی بر چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در خیابان هنگام و اطراف آن، تیمی از ماموران این کلانتری به بررسی موضوع پرداخته و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخصات ظاهری سارق و خودروی سواری وی به دست آمد و تیم های انتظامی به تعقیب و کنترل در مسیرهای احتمالی تردد متهم پرداختند.

سرگرد لطفی، عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته این اقدامات به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند سارق مذکور را در حال تردد با یک خودروی سواری مشاهده و به تعقیب وی بپردازند.

در این تعقیب و گریز، متهم متوقف و بازداشت شده به همراه اموال مسروقه ای که در داخل خودرو بود، به کلانتری منتقل شد که طی تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، این متهم در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره سابقه سرقت در محدوده های مختلف شهر تهران اعتراف کرد.

 

منبع:مهر

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز