title
کد خبر: 52628
00
رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد
آخرین اخبار از اعزام اعضای کمیته بررسی سقوط هواپیما

رییس سازمان هواپیمایی کشور آخرین اخبار وضعیت تشکیل کمیته بحران سقوط هواپیمای آسمان و اعزام اعضای کمیته بررسی علت سقوط این هواپیما را تشریح کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، علی عابدزاده با اشاره به سقوط هواپیمای آسمان در ۱۴ مایلی فرودگاه یاسوج، گفت: بعد از این حادثه در چهار استان کشور ستاد رسیدگی به حادثه تشکیل شد و سازمان هواپیمایی کشور تیم رسیدگی به سانحه را تشکیل داده که با اعزام به منطقه و جمع‌آوری اطلاعات بتوانند علت وقوع حادثه را بررسی کنند.

وی افزود: علاوه بر تشکیل ستاد رسیدگی بر سانحه روش‌های خاصی برای رسیدگی به سانحه تدوین شده است. در این راستا تیم امروز به محل سانحه اعزام می‌شود و نیروهای امدادی بررسی خواهند کرد که هواپیما در کدام منطقه سقوط کرده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به شرایط جوی منطقه‌ای که هواپیمای مذکور در آن سقوط کرده است، گفت: شرایط ابری و بارانی است و دسترسی ستاد به محل حادثه با مشکل مواجه است. با این حال رسیدگی به سانحه وظیفه سازمان هواپیمایی کشور است و در این راستا هلال احمر و نیروهای امدادی برای جمع‌آوری اطلاعات و قطعات هواپیما به محل حادثه اعزام می‌شوند.

عابدزاده در پایان تاکید کرد: اعضای کمیته مشخص شدند و امروز به منطقه اعزام می‌شوند.

 

منبع:ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز