title
کد خبر: 52645
00
تقویت روابط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دانشگاه های کره جنوبی

کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در ایران با دکتر چاوشی استاندار سمنان دیدار و پیرامون حوزه های سلامت و توسعه اقتصادی گفت و گو کرد.

به گزارش بهداشت نیوز،کیم سئونگ هو، سفیر کره جنوبی در این نشست که دکتر شادنوش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشت، گفت: روابط ایران و کره جنوبی توسعه یافته، زیرا ایران به‌ عنوان کشوری مهم و تاثیر گذار در منطقه خاورمیانه نقش بزرگی را ایفا می‌ کند.

وی با اشاره به اینکه روابط خوبی که بین ایران و کره جنوبی وجود دارد، گفت: برای توسعه روابط بین دو کشور باید برنامه ‌ریزی کرد و راهکارهای مناسبی را ارائه نمود.

سفیر کره جنوبی در ایران افزود: برای توسعه روابط ایران و کره جنوبی، تعاملات شهرستان و استانی باید مورد توجه و تمرکز قرار گیرد و از این فرصت استفاده بهینه شود.

دکتر چاوشی استاندار سمنان، نیز در این نشست ضمن خوش آمدگویی به سفیر کره جنوبی و قدردانی از زحمات دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی در راستای برنامه ریزی و هماهنگی حضور سفیر کره جنوبی در استان سمنان، بیان داشت: یکی از اهداف بلند مدت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بین المللی سازی این دانشگاه است و از این که ارتباط بین کشور کره جنوبی و استان سمنان به همت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شده است، خوشحالیم.

وی افزود: در چند سال اخیر در حوزه سلامت استان سمنان دستاوردهای بزرگی بدست آمده است، که امیدوارم با توسعه روابط کره جنوبی با استان سمنان، شاهد ارتقای بیش ار پیش حوزه سلامت باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در زمینهٔ اقتصاد، سرمایه ‌گذاری و امکان خرید و فروش و فناوری باید برنامه ‌ریزی شود گفت: با توجه به امکانات استان سمنان و علاقه و استقبال مدیران استانی از بسط این روابط، امید می رود در آینده نزدیک شاهد سر مایه گذاری بخش های خصوصی هر دو کشور در این استان باشیم.

در ادامه این نشست دکتر چاوشی استاندار سمنان، حمایت های همه جانبه مسئولین استانی و ملی را برای تقویت روابط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دانشگاه های کره جنوبی اعلام نمود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز