title
کد خبر: 52858
00
انهدام باند سارقان مسلح طلاجات

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری 9 نفر ازاعضای باند سارقان مسلح حرفه ای انواع طلا وجواهر در شهرستان "دلفان" خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز،سردار حاجی محمد مهدیان نسب، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا از خودروی ماکسیمای صرافان طلافروش در محور "هرسین - دلفان" با توجه به حساسیت امر حادث شده، موضوع در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی در نهایت خودرو زانتیای سارقان مورد نظر در یکی از روستا‌های اطراف دلفان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و توقیف شد.

سردار مهدیان نسب خاطر نشان کرد: در این راستا ۳ نفر از سارقان دستگیر که در بازجویی‌های اولیه به سرقت ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا با همدستی ۶ نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی دیگر همدستان این باند نیز دستگیر و از آنان یک کیلو طلا، یکصد قطعه سکه و نیم سکه، ۶ قبضه سلاح جنگی و ۲ نارنجک کشف و ۴ خودرو توقیف شد.

سردار مهدیان نسب گفت: تحقیقات جامع و کامل از باند بزرگ سارقان مسلح انواع طلا وجواهر به منظور کشف دیگر طلا‌های سرقتی و سرقت‌های احتمالی این باند از استان لرستان و استان‌های همجوار ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی توسط مجرمان گفت: کار اطلاعاتی - امنیتی پلیس لرستان گسترده است و اجازه عرض اندام به مخلان نظم عمومی را نخواهد داد و با شدت با آنان برخورد می‌کند.

 

منبع:میزان

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز