کد خبر: 52863
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 بهمن 1396 - 17:09
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی؛ به سوالات و مسائل بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ می دهد.
به گزارش بهداشت نیوز، بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان زمانی که با شماره تلفن ۲۵۳۱ تماس می گیرند و مسئله و سوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.
مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.
منبع:ایسنا
ارسال نظر
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.