title
کد خبر: 53085
00
افتتاح هشتمین جشنواره « دنیای تغذیه وسلامت خانواده »

هشتمین جشنواره « دنیای تغذیه و سلامت خانواده » با شعار غذای سالم برای همه افتتاح شد و تا 4 اسفند در مرکز نمایشگاه های کانون حجاب تهران برپاست.

به گزارش بهداشت نیوز، هشتمین جشنواره « دنیای تغذیه و سلامت خانواده » و نمایشگاه با همکاری دست اندرکاران حوزه تغذیه، بهداشت و سلامت و با حضور فعالان بخش های تولیدی و خدماتی، تلاش خواهد کرد تا نقش تأثیر گذار تغذیه سالم را در خانواده به عنوان یک جامعه کوچک به خوبی ایفا کند.
آموزش و اطلاع رسانی مناسب، زمانی تأثیرگذار خواهدبود که بتواند تغییر رفتار و استفاده از الگوی مناسب تغذیه را در زندگی مصرف کننده شکل دهد که به تبع آن شاهد جامعه ی سالم با مشارکت کلیه گروه ها خواهیم بود.
تلاش می شود تا در این جشنواره تولید کنندگان داخلی، محصولات غذایی طبیعی تهران و دیگر استانهای کشور را در غرفه های متنوع از جمله سوغات استانی، محصولات سنتی و فرآوری شده ارائه کنند.
معرفی ظرفیت های موجود در کشور در زمینه تولید و عرضه محصولات ارگانیک و ایجاد بستر مناسب برای بالا بردن آگاهی مردم و ترویج و توسعه فرهنگ تولید و مصرف مواد غذایی سالم از اهداف این جشنواره است.
هشتمین جشنواره « دنیای تغذیه و سلامت خانواده » از یکم تا چهارم اسفند در مرکز نمایشگاه های کانون حجاب تهران برگزار می شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز