title
کد خبر: 53111
00
آخرین خبر از حادثه سقوط هواپیما

مدیر کل بحران کشور کفت: تا این لحظه 15 کوله پشتی به پایین منتقل شده است و مشخص نیست که چه تعداد قطعه در این کوله ها موجود است. این قطعات تحویل مراجع قضایی می شود تا با DNAها تطبیق داده شود.

به گزارش بهداشت نیوز، اسماعیل نجار گفت: در حال حاضر نمی توانیم هیچ عدد پیکری اعلام کنیم. چراکه اخبار متفاوت است و کوهنوردان حرفه ای در حال انتقال قطعات به سمت پایین هستند و هم چنان شناسایی توسط کوهنوردان حرفه ای در منطقه در حال انجام است.

وی افزود: شرایط جوی در کوه بسیار سخت است و به همین دلیل نمی توانیم عدد دقیقی بدهیم و فقط می توانیم بگوییم تعدادی از قطعات در حال پایین آمدن هستند.

مدیرکل بحران کشور ادامه داد: دستور داده ایم که اگر نیروها در این شرایط نامساعد جوی امکان عملیات ندارند بازگردند و هرآنچه می توانند با خود به پایین منتقل کنند.

نجار تاکید کرد: تا این لحظه ۱۵ کوله پشتی به پایین منتقل شده است و مشخص نیست که چه تعداد قطعه در این کوله ها موجود است. این قطعات تحویل مراجع قضایی می شود تا با DNAها تطبیق داده شود.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی اسکی باز نیز به تیم ملحق شده است تا عملیات سریعتر صورت گیرد.

 

منبع:ایسنا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز