title
کد خبر: 53252
00
تشییع پیکر شهدای ناجا آغاز شد

مراسم تشییع پیکر شهدای ناجا صبح امروز از ستاد فرماندهی تهران بزرگ آغاز شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در این مراسم جمعی از فرماندهان ناجا به همراه خانواده‌هایشان و جمعی از مردم حضور داشتند و مراسم با قرائت قرآن آغاز شد.

همچنین در این مراسم استوار دوم شهید محمدعلی بایرامی، استوار دوم شهید رضا امامی و سرباز وظیفه شهید رضا مرادی که در درگیری با اشرار خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیده بودند، تشییع می‌شوند.

شهدای نیروی انتظامی تقدیم امنیت کشور شدند

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس تهران در حاشیه مراسم تشییع شهدا و در جمع خبرنگاران گفت: این سه شهید تقدیم امنیت کشور شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه دراویش داعشی با نیات و تفکرات خاص می‌پنداشتند که می‌توانند مقابل نیروی انتظامی ایستادگی کنند؛ آنها بارها موجب اخلال در نظم عمومی جامعه شدند و این‌بار پا را فراتر گذاشتند و سه تن از مأموران نیروی انتظامی و دو جوان بسیجی را به شهادت رساندند.

جانشین رئیس پلیس تهران افزود: برخورد ما با آنها قاطعانه بوده، ۳۰۰ نفر از آنها را که موجب اخلال در نظم عمومی شدند را دستگیر کردیم و به کسی اجازه نمی‌دهیم نظم کشور را بر هم بزند.

هداوند در پایان خاطرنشان کرد: راه شهادت باز است و این شهدا تقدیم امنیت کشور شده‌اند.

 

منبع:مهر

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز