title
کد خبر: 53269
00
مشتریان بیمه دانا کمک‌هزینه سفر به روسیه دریافت می‌کنند

شرکت بیمه دانا با هدف توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و تکریم مشتریان، با اجرای طرح"دانایی جایزه دارد" در سراسر کشور، به بیمه‌گزاران خوش‌شانس خود کمک‌هزینه سفر به جام جهانی روسیه اهدا می‌کند.

به گزارش بهداشت نیوز،در این طرح که با توجه به در پیش بودن جام جهانی فوتبال به مدت محدود در دستور کار قرار گرفته، هر ماه پنج جایزه ۵۰ میلیون ریالی از طریق قرعه‌کشی به برندگان تقدیم می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با خرید بیمه‌نامه‌های عمر و پس‌انداز، اتومبیل (ثالث، بدنه)، آتش‌سوزی و حوادث انفرادی و ارسال شماره بیمه‌نامه‌ها به شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳۰۰۰، با افزایش امتیاز شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنند.

در طرح " دانایی جایزه دارد"، مشتریان بیمه دانا با تهیه بیمه‌نامه‌های عمر و پس‌انداز انفرادی، بیمه بدنه خودرو، شخص ثالث، آتش‌سوزی و حوادث انفرادی می‌توانند در قرعه‌کشی ماهانه شرکت کنند.

در ازای تهیه هر یک از بیمه‌نامه‌های فوق بر اساس امتیازات لحاظ شده برای هر یک از آنها، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند به همه شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

منبع:ایسنا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز