title
کد خبر: 53288
00
افتتاح شصد و یکمین نمایشگاه طلا و جواهر

شصد و یکمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر بانکوک صبح امروز با حضور1000 مشارکت کننده داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، شصد و یکمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر بانکوک امروز در محل نمایشگاههای بین المللی این شهر توسط سازمان توسعه تجارت تایلند برگزار شد.

این نمایشگاه که در سه سالن برگزار می گردد آخرین محصولات طلا و جواهرات و ماشین آلات و تجیزات وابسته را در معرض نمایش قرار می دهد.

در شصتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تایلند ۱۰۰۰ شرکت و ۲۵۰۰ غرفه شرکت کرده اند.

این نمایشگاه از ۲۱ فوریه الی ۲۳فوریه(دوم تا چهارم اسفند) برای متخصصین، و ۲۴و۲۵فوریه(پنجم و ششم اسفند) برای عموم برگزار می گردد.

محصولات ارائه شده در این نمایشگاه سنگ های قیمتی، سنگ های نیمه قیمتی، سنگ های نیمه قیمتی، الماس، مروارید، فلزات گرانبها، سنگ های مصنوعی، لباس و جواهرات مد، طلا و جواهر، جواهرات نقره ای، نمایش و بسته بندی، تجهیزات و ابزار، قطعات جواهر، ماشین آلات  می باشد.

گروه های بازدید کننده از شصتمین نمایشگاه بانکوک نیز عبارتند از؛ واردکنندگان، تولید کنندگان، شرکت های تجاری، توزیع کنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان، بوتیک ها، نمایشگاه های مد، فروشگاه های گروهی، عوامل خرید، طراحان می باشند.

بانکوک همکنون به قطب جواهرات دنیا تبدیل شده است و از لحاظ اقتصادی، صنعت سنگهای قیمتی و طلا و جواهر در تایلند، درآمد بیش از ۱.۲ میلیون نفر را از جریان بالادست به پایین دست در نیروی کار صنعت تأمین می کند.  صادرات سنگهای قیمتی و طلا و جواهر به ترتیب ۱۴.۲۴۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷، سومین صنعت صادرات بعد از کامپیوتر و خودرو در این کشور است.

گفتنی است خدمات تطبیق کسب و کار زنجیره ای یکپارچه، منطقه طراحی، نمایش مد، ویژه ویترین، سمینارها و کنفرانس ها از برنامه های جنبی این نمایشگاه پنج روزه می باشد.

 

منبع:سایت طلا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز