title
کد خبر: 53294
00
پرداخت 6 هزار میلیارد تومان مطالبات تامین اجتماعی از سوی دولت

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از دریافت ٦ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سیدتقی نوربخش در جلسه ای با اعضای کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی افزود: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا ١٥ اسفندماه پرداخت شده و حدود سه هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت می شود.وی اظهار داشت: محدودیتی برای تعامل با تشکل های بازنشستگی و کارگری نداریم و آماده دریافت نظرات اعضای این تشکل ها هستیم.


نوربخش با بیان اینکه رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و ارتقای خدمات به آنها همواره در اولویت سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد، گفت: نمایندگان و اعضای تشکل های بازنشستگان نیز بهترین ارتباط را با این سازمان دارند و همواره خواسته ها و دغدغه های اقشار مختلف بازنشستگان را به مدیریت سازمان منتقل می کنند.


نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهیانه 6 هزار میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان و ارائه خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش هزینه می کند، اظهار داشت: منابع مربوط به دریافت حق بیمه در این سازمان ماهیانه پنج هزار و 300 میلیارد تومان است.


وی با بیان اینکه منابع مورد نیاز برای بخش مستمری و تعهدات کوتاه مدت بخش اصلی هزینه های سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می دهد، گفت: ماهیانه چهار هزار و 500 میلیارد تومان مستمری و تعهدات کوتاه مدت توسط این سازمان پرداخت می شود و خوشبختانه این تعهدات به شکل مناسب و بدون هیچگونه تأخیری در حال انجام است.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: مقرری بیمه بیکاری، مرخصی زایمان، غرامت دستمزد ایام بیماری و وسایل کمک پزشکی مهمترین تعهدات کوتاه مدت سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می دهد.معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این دیدار گفت: تعامل همه جانبه با کانون ها و تشکل های بازنشستگان و دیگر شرکای اجتماعی همواره مورد توجه قرار دارد.


محمدرضا جعفریان از تهیه آئین نامه تعامل با شرکای اجتماعی خبر داد و گفت: با تهیه این آئین نامه از نظرات و دیدگاه های شرکای اجتماعی در تصمیم گیری های سازمان تأمین اجتماعی استفاده می شود.


محمدحسن زدا، معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: حوزه های بیمه ای و فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی و همراهی کامل آماده برقراری ارتباط سازنده با تشکل های بازنشستگی هستند و از دریافت نظرات و دیدگاه های شرکای اجتماعی استقبال می کنیم.


علی اصغر بیات، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: اکنون تعامل خوب و سازنده ای بین سازمان تأمین اجتماعی و کانون های بازنشستگان برقرار شده است.


وی افزود: پرداخت وام به بازنشستگان، المپیاد ورزشی، بیمه تکمیلی و بیمه عمر، طرح کرامت رضوی و بسیاری از خدمات دیگر سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان زمینه ساز افزایش رضایت‌مندی بازنشستگان شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز