title
کد خبر: 53305
00
کشف 412 کیلو گرم مرفین

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف 412 کیلوگرم مرفین در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز،‌ سردار محسن خانچرلی در این باره، گفت: با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال مواد مخدر توسط تعدادی از قاچاقچیان به صورت گسترده در غرب استان تهران ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس ،اخباری بدست آمد مبنی بر اینکه سه نفر از قاچاقچیان، محموله ای از موادمخدر را از همدستان خود در شرق کشور تهیه کرده و به تازگی قصد انتقال آن به غرب استان تهران را دارند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل و پایش خودروهای عبوری در محورهای ورودی به غرب استان تهران، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری سه نفر در این زمینه شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین از متهمان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۴۱۲ کیلوگرم مرفین در ۳۸۷ بسته و مقدار ۱۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۴ بسته کشف کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی اظهار کرد که در این عملیات پلیس سه قاچاقچی دستگیر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

منبع:ایسنا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز