title
کد خبر: 53591
00
دانش آموزان خوزستانی یک سال کمتر درس می خوانند

اهواز ـ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان خوزستانی از اول ابتدایی تا پایان دوره تحصیل، حدود ۲۴۰ روز یعنی حدود یک سال کمتر از سایر دانش آموزان تحصیل می کنند.

به گزارش بهداشت نیوز: محمد تقی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی خوزستان، سال تحصیلی ما ۲۰ روز کمتر از سال تحصیلی خیلی از استان ها است و دانش آموزان خوزستانی از اول ابتدایی تا پایان دوره تحصیل حدود ۲۴۰ روز یعنی حدود یک سال کمتر از سایر دانش آموزان تحصیل می کنند.

وی افزود: یعنی دانش آموزان خوزستانی بیش از یک سال از سایر دانش آموزان کمتر درس می خوانند و با توجه به شرایط روزهای اخیر نیز به تعداد روزهای عدم تحصیل دانش آموزان این استان افزوده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید با تشکیل کلاس های تقویتی و جبرانی این کمبود روزهای تحصیلی را جبران کنیم اما باید نگاه ملی به این موضوع داشته باشیم چون این مشکل تنها خاص خوزستان نیست و یک مشکل ملی است که تعداد روزهای تحصیل دانش آموزان کاهش پیدا می کنند.

تقی زاده بیان کرد: با یک روز تعطیلی از همه جوانب اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به ویژه از نظر تعلیم و تربیت همه دچار مشکل می شویم.

وی عنوان کرد: امیدوارم با یک نگاه ملی بتوانیم تعداد روزهای برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی را افزایش دهیم.

منبع: مهر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز