title
کد خبر: 53616
00
بازدید دکتر جان بابایی از بیمارستانهای شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی+عکس

معاون درمان وزارت بهداشت از مرکز آموزشی و درمانی شهدای هفتم تیر و فیروز آبادی بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر قاسم جان بابایی از بخش های اورژانس، رادیوتراپی، شیمی درمانی، کلینیک ویژه، ICU، پروژه ساخت بیمارستان 320 تختخوابی جایگزین و پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید و با بیماران و پرسنل این مرکز درمانی گفتگو کرد.
در این بازدید دکتر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از اضافه شدن ١٠ تخت جدید ICU و دو تخت دیالیز به بیمارستان شهدای هفتم تیم خبر داد و گفت: با همکاری دفتر تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، این بخش ها تجهیز می شوند و شاهد خواهیم بود که تخت های فعال ای سی یو این مرکز به 73 تخت خواهد رسید.
معاون درمان وزارت بهداشت و تیم تخصصی معاونت درمان وزارت بهداشت همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان فیروزآبادی و عیادت از بیماران بستری و گفتگو با پرسنل، در جلسه ای با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و رییس و معاونین بیمارستان فیروزآبادی مهمترین مشکلات این بیمارستان را بررسی کرد.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز