title
کد خبر: 53661
00
راه اندازی ٣دستگاه پیشرفته دیجیتال در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی(ع) شهرکرد

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از خرید و راه اندازی دو دستگاه همودیالیز و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته دیجیتال در بیمارستان امام علی(ع) شهر کرد خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمود جاوید اظهار داشت: دو دستگاه پیشرفته دیالیز از برترین برندهای دنیا به ارزش یک میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال و یک دستگاه اکو کاردیوگرافی پیشرفته دیجیتال پرتابل، به ارزش یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال در بخش سی سی یو بیمارستان امام علی (ع) نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: دستگاه های پیشرفته دیالیز، جایگزین دستگاه های مستعمل اهدایی از دانشگاه علوم پزشکی شده است و دستگاه اکو کاردیو گرافی پیشرفته دیجیتال، در بخش سی سی یو بیمارستان امام علی (ع) مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است بخش دیالیز بیمارستان امام علی (ع) شهر کرد از سال ۰۴ راه اندازی شده است و در حال حاضر ۶ تخت دیالیز در این بخش به بیماران کلیوی نیازمند به دیالیز، خدمت رسانی می کند.

 

منبع:سایت تامین اجتماعی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز