title
کد خبر: 53775
00
کشف ۴۰ هزار قرص ترامادول

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از کشف ۳۹ هزار ۹۸۰ عدد قرص ترامادول ۲۰۰ در عصر روز گذشته خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ "مسلم قاسم آبادی" با اعلام این مطلب گفت: ماموران کلانتری عصر روز گذشته در حال گشت زنی در محدوده خیابان جیحون متوجه رفتار مشکوک راکب یک دستگاه موتور سیکلت که یک کارتن بزرگ را بترک موتورش حمل می کرد، شده و برای بررسی بیشتر به طرف موتورسیکلت تغییر مسیر داده و به راکب نزدیک شدند.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته موتورسیکلت متوقف و راکب آن بلافاصله دستگیر تگفت:ودر بازرسی کارتن مورد نظر تعداد ۳۹ هزار و ۹۸۰ عدد قرص ترامادول ۲۰۰ کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قرص ترامادول که از قرص های مواد مخدر دار و برای تسکین دردهای شدید استفاده می گردد و دارای عوارض جانبی بسیاری است و گاهی نیز افراد به علت خواص نشاط آوری که دارد آن را مصرف کنند؛ ادامه داد: متهم که مدعی بود قرص ها را برای بدنسازی تهیه کرده است برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ مسلم آبادی تصریح کرد: متهم در بازجوئی اولیه به بزه انسابی خود اقرار و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

منبع:مهر

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز