title
کد خبر: 54122
00
اصفهانی ها، قهرمان سومین المپیاد ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت

سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز گذشته (دوشنبه) پس از برگزاری دو آیین اختتامیه رشته‌های فریزبی و طناب کشی به پایان رسید.

به گزارش بهداشت نیوز، سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که طی روزهای ۳ تا ۷ اسفند ماه در خزرآباد ساری در جریان داشت، روز گذشته (دوشنبه) با برگزاری دو آیین اختتامیه رشته‌های فریزبی و طناب کشی به پایان رسید و پرونده این دوره از المپیاد با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان رسید. تیم اصفهان در رتبه‌بندی و مجموع امتیازات رشته‌های تیمی و انفرادی با کسب ۴۵ امتیاز قهرمان این رخداد ورزشی شد.

رقابتهای المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با ده رشته ورزشی، با حضور ۸۰۰ ورزشکار از سوم اسفند ماه در خزرآباد ساری آغاز شد و طی ۴ روز ورزشکاران در رشته‌های مختلف رقابت‌های خود را برگزار کردند که در پایان برگزیدگان رشته‌های تیمی و انفرادی مشخص و طی مراسم‌های جداگانه‌ای، در قالب اختتامیه، مدال، احکام قهرمانی و جوایز قهرمانی خود را دریافت کردند.

تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان سومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت در رتبه بندی و مجموع امتیازات رشته‌های تیمی و انفرادی با کسب ۴۵ امتیاز قهرمان این دوره از المپیاد شد و بعد از آن، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ۴۳ امتیاز به نایب قهرمانی این المپیاد نایل شد و اهوازی‌ها با ۳۴ امتیاز عنوان سومی این رویداد بزرگ ورزشی را از آن خود کردند.

دوشنبه ۷ اسفند ماه بعد از پایان رقابتهای المپیاد در رشته‌های فریزبی و طناب کشی و توزیع مدال این رشته‌ها در قالب یک مراسم مختصر، تیم‌های نخست تا سوم این دوره از المپیاد،کاپ‌های خود را دریافت کردند. در این مراسم که با حضور دکتر عباس عطوف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت و رییس المپیاد و همچنین مهدی مقدم منش رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت و کوشکی رئیس اداره ورزش‌های همگانی و مدیران تربیت بدنی تیم‌های برگزیده برگزار شد، کاپ‌های تیم‌های اول تا سوم، به تیم‌های برتر اهداء شد.
همچنین بر اساس رتبه‌بندی و مجموع امتیازات تیمی و انفرادی، تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سبزوار و ارومیه در رده‌های چهارم تا ششم این المپیاد قرار گرفتند.

آیین اختتامیه و توزیع مدال رشته‌فریزبی برگزار شد/تیم فریزبی شهید بهشتی قهرمان بخش تیمی شد

روز گذشته (دوشنبه) همزمان با آخرین روز این المپیاد، آیین اختتامیه و توزیع مدال دو رشته طناب کشی و فریزبی به طور جداگانه در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

بعد از پایان مسابقات فریزبی سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در خزرآباد ساری در جریان بود، نتایج بخش تیمی و انفرادی رشته فریزبی مشخص و اعلام شد که طی آن، تیم فریزبی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش تیمی به مدال طلا دست یافت.

بعد از پایان مسابقات فریزبی سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در خزرآباد ساری در جریان بود، نتایج بخش تیمی و انفرادی رشته فریزبی مشخص و اعلام شد که طی آن، تیم فریزبی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش تیمی به مدال طلا دست یافت.

آیین اختتامیه و توزیع مدال رشته فریزبی نیز در زمین چمن دانشگاه علوم پزشکی مازندران واقع در مجتمع پیامبر اعظم(ص) برگزار شد و مدال‌ها، احکام قهرمانی، کاپ‌ها و جوایز نقدی به برگزیدگان بخش تیمی و انفرادی اهدا شد.

در بخش تیمی، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های اصفهان و اهواز به ترتیب در بخش تیمی عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دیدار رده‌بندی فریزبی، تیم فریزبی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با نتیجه ۸ بر ۴ از سد تیم جیرفت گذشت و به مقام سومی رضایت داد. و در دیدار فینال تیم شهید بهشتی با حساب ۹ بر ۳ اصفهان را پشت سرگذاشت و به مدال طلادست یافت.

همچنین در بخش انفرادی، دانیال فدایی نیا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مدال طلای این مسابقات دست یافت. علی شهیدی نژاد از دانشگاه شهید بهشتی مدال نقره گرفت و محمود جشان از جیرفت به مقام سومی رضایت داد. محمد ذاکری از اصفهان و احسان آهو قلندری از اهواز نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

نتایج بخش تیمی؛ مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نتایج بخش انفرادی نیز مقام اول: دانیال فدایی نیا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مقام دوم: علی شهیدی نژاد از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مقام سوم: محمود جشان از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

مراسم اختتامیه مسابقات طناب کشی برگزار شد/ تبریز قهرمان شد

آیین اختتامیه و توزیع مدال رشته طناب کشی سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی، در سالن قدیم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد و تیم‌های برگزیده در رشته طناب کشی مشخص و اعلام شدند.

بعد از پایان مسابقات طناب کشی، در این دوره از المپیاد که روزهای ۵ تا ۷ اسفند ماه برگزار شد، در نهایت تیم دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مراغه به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه و توزیع مدال رشته طناب کشی، داود شاهی رئیس انجمن طناب کشی وزارت بهداشت دقیقی به ارایه سخنرانی پرداخت و در خصوص مسابقات طناب کشی و سطح فنی رقابتها توضیحاتی ارایه کرد.

بدین ترتیب پرونده سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پایان رسید.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز