title
کد خبر: 54386
00
لزوم تبدیل خلاقیت‌های حوزه محیط زیست به کسب و کار

رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر حمایت این مرکز از کسب و کارهای محیط زیستی گفت: باید خلاقیت‌های حوزه محیط زیستی به کسب و کارهای موفق تبدیل شوند.

به گزارش بهداشت نیوز: صدرالدین علیپور در نخستین استارت آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند، گفت: یکی از سیاست‌ها و راهبردهای مدیریت شهری حرکت به سمت تحقق شهر هوشمند است که پیشنیاز آن دریافت ایده‌ها و خلاقیت‌ها در حوزه محیط زیست است. ایده‌هایی که در مرحله بعد به کارآفرینی تبدیل شود.

وی افزود: نخستین استارت آپ ویکند محیط زیست با تاکید بر تعریف اهدافی در حوزه محیط زیست در حالی برگزار می‌شود که 70 درصد ماموریت‌های شهرداری تهران به حوزه محیط زیست مرتبط است. لذا در این رویداد استارت آپی افراد متخصص ایده‌های خود را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد پس از طرح ایده‌ها و خلاقیت‌های خود در قالب تیم‌هایی دسته بندی می‌شوند که این تیم‌ها توسط متخصصین و کارشناسان هدایت‌ خواهند شد و ایرادات و مشکلات موجود در طرح را رفع خواهند کرد تا تیم‌های موجود ظرف دو روز با یکدیگر رقابت کنند و در نهایت توسط افراد متخصص به عنوان داور تیم‌ها مورد داوری قرار گیرند.

وی تاکید کرد: پس از داوری سه تیم در این رویداد استارت آپی انتخاب می‌شوند که علاوه بر تقدیر از آنها طرح‌های آنها به سازمان‌های متولی ایده هدایت خواهند شد.

رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بیشتر نگاه این مرکز در این رویداد استارت آپی به خلاقیت و تبدیل آن به کسب و کار است افزود: نهایتا افرادی که طرح‌های آنها منتخب می‌شود با همکاری که میان دستگاه‌های متولی محیط زیستی و مرکز محیط زیست شهرداری تهران برقرار شده ایده‌هایشان هدایت می‌شود تا به کسب و کار تبدیل شوند.

وی افزود: استارت آپ محیط زیستی و مدیریت شهری هوشمند می‌تواند در سال‌های آینده تکرار شود اما آنچه که حائز اهمیت است این است که این استارت آپ به صورت تخصصی و با محوریت شهر هوشمند و محیط زیست برگزار شده تا گامی برای حمایت از کسب و کارهای محیط زیستی باشد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز