title
کد خبر: 56582
00
بدشانسی بزرگ  وینفرد شفر

اتفاقی که می‌پنداشتیم در بازی برگشت گریبانگیر ما روی سکوها شود در داخل میدان مسئله‌ساز شد.

به گزارش بهداشت نیوز، دو انفاق تلخ برای وینفرد شفر نگرانی این سرمربی آلمانی را بیشتر از گذشته کرد. مصدومیت و خروج دو ستاره تیم نه تنها باعث گل خوردن تیم در نیمه دوم شد که نگرانی در اردوی تیم را بیش از گذشته کرد. مدافع راست در بهترین فرم ممکن مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

وریا غفوری که یکی از آماده ترین بازیکنان نیم فصل دوم استقلال است، در اواخر نیمه اول بازی با العین مصدوم شد و بین دو نیمه از زمین بازی تعویض شد. شفر به دلیل مصدومیت وریا مجبور شد خسرو حیدری را وارد زمین کند و این بازیکن بعد از مدت ها در پست دفاع راست استقلال به میدان رفت. وریا فصل قبل هفته های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و باید دید آیا این بار مصدومیت او جدی است یا می تواند در بازی برابر الریان بازی کند.

 

وینفرد شفر سرمربی استقلال مجبور شد دومین تعویض خود را به دلیل غیر تاکتیکی انجام بدهد. بعد از مصدومیت وریا غفوری و خروج او از زمین بازی، مامه تیام هم ۶۰ دقیقه بیشتر در زمین بازی دوام نیاورد. مامه تیام در این دقیقه بدون اینکه برخوردی با بازیکنی داشته باشد به دلیل کشیدگی عضله از زمین بازی تعویض شد تا دومین تعویض این تیم هم اجباری باشد. به نظر دلیل اصلی مصدومیت تیام در این بازی بازی های فشرده و خستگی سفرهای پرتعداد بازیکنان این تیم باشد چراکه آبی ها در طول چند هفته گذشته ۳ بار از ایران و یک بار از تهران خارج شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز