title
کد خبر: 56621
00
کشف ۸ میلیارد عدد انواع مواد محترقه از قاچاقچیان

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی ناجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق مواد محترقه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۸ میلیارد عدد انواع مواد محترقه از قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ کارآگاه مهدی قدمی رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی ناجا، اظهار کرد: نخستین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق مواد محترقه، ۱۲ اسفندماه به مدت ۷۲ ساعت در استان‌های سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شد که در مجموع عملکرد مطلوبی داشت.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح قریب به ۸ میلیارد عدد انواع مواد محترقه از قاچاقچیان کشف شد، گفت: در این رابطه تعداد زیادی پرونده تشکیل و متهمان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی ناجا، مبدا بارگیری بخش قابل توجهی از مواد محترقه مکشوفه را استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و بوشهر اعلام کرد.

سرهنگ قدمی، اجرای طرح‌های سراسری را یکی از راهبرد‌های عملیاتی در پیشبرد اهداف ماموریتی خواند و بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود استانی در اجرای طرح‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال ضمن هشدار به شهروندان، گفت: خانواده‌ها با توجه به آمار و تلفاتی که هر ساله شاهد آن هستیم باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و اجازه ندهند به خاطر هیجان‌های زودگذر به خودشان آسیب زده و یا جان خود را از دست بدهند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه فروش و نگهداری مواد محترقه منفجره ممنوع است، تصریح کرد: مراقب رفتار‌های خطرناک و ناهنجار باشیم و در صورت لزوم مراتب را به واحد‌های گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهیم.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز