title
کد خبر: 56636
00
 سهم درمان کارگران باید جدا شود تا جای دیگری هزینه نشود

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ مجلس، بر اجرای بند «ز» تبصره هفت لایحه بودجه ۹۷ تاکید کرد و گفت: طبق این مصوبه، سهم درمان کارگران باید جدا شود تا جای دیگری هزینه نشود.

به گزارش بهداشت نیوز، علی اصغر یوسف نژاد افزود: طبق قانون، حق بیمه ای که کارگران می پردازند، باید به درمان آنان اختصاص پیدا کند. به همین دلیل باید شفاف سازی می شد پولی که مشمولان بیمه تامین اجتماعی بابت درمان خود می پردازند، کجا و چگونه هزینه می شود.

وی با بیان این که «شفاف سازی» مهمترین موضوعی بود که موجب شد مجلس به جدا شدن سهم درمان کارگری رای دهد، اظهار کرد: این پول پس از واریز در خزانه، مجددا به سازمان تامین اجتماعی عودت داده می شود تا توسط همین سازمان برای درمان کارگران هزینه شود.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس تصریح کرد: دستگاه ها و متولیان نیز بر نحوه هزینه کرد ۹ بیست و هفتم حق بیمه بیمه شدگان تامین اجتماعی نظارت خواهند داشت تا اعتباری که می پردازند، صرف انجام اقدامات دیگری نشود.

 

منبع: سلامت آنلاین

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز