title
کد خبر: 56699
00
مصدومیت 2082 نفر در چهارشنبه آخر سال

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 2082 نفر در چهارشنبه آخر سال در سراسر کشور، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.

به گزارش بهداشت نیوز، پیرحسین کولیوند در ارتباط با آخرین گزارش آمار مصدومین چهارشنبه آخرسال اظهار داشت: در روز گذشته در کل کشور، 2082 نفر دچار مصدومیت شدند که نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش یافته که نشان می دهد مردم، به توصیه ها توجه کرده‌اند.

وی افزود: موارد بستری ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال در مقایسه با سال گذشته 50 درصد کاهش داشت که نشان‌دهنده کاهش شدت جراحات است

سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین روز گذشته در تهران 532 نفر مصدوم شدند که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تعداد مصدومیت ها در تهران بودیم

کولیوند گفت:‌خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استقرار آمبولانس‌ها در معابر و حضور متخصصان در مراکز درمانی، تعداد مصدومان در بین مراکز درمانی، توزیع شد و کیفیت خدمات افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: آمار نهایی مصدومان شب چهارشنبه آخر سال تا ظهر امروز اعلام می‌شود.

 

منبع: فارس

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز