title
کد خبر: 57414
00
فعالیت بیش از یک هزار و 300 پایگاه امدادی در ایام نوروز

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات استان قم گفت: 800 پایگاه موقت و 530 پایگاه دائم هلال احمر در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی اصغر پیوندی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارگان امدادی، فرهنگی و اجتماعی همیشه و در تمام لحظات خود را در کنار مردم می بیند، افزود: اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر همه ساله با آغاز سفرهای نوروزی شروع می شود که جمعیت با اجرای این طرح برای نجات جان مصدومان حوادث و همچنین فرهنگ سازی در زمینه کاهش تصادفات تلاش می کند.
وی با بیان اینکه در طرح امداد و نجات نوروزی، 800 پایگاه موقت به 530 پایگاه ثابت هلال احمر اضافه شده، اظهار کرد: در کنار پایگاه های امدادی، نیروهای سازمان جوانان هلال احمر و سازمان داوطلبان نیز در مبادی ورودی شهرها مستقر هستند و در زمینه فرهنگ‌سازی، با مردم در ارتباط خواهند بود.


وی با تاکید بر اینکه نیروهای هلال احمر در لحظات اولیه پس از حادثه در کنار حادثه دیدگان خواهند بود، ابراز امیدواری کرد: با بهبود و اصلاح رفتارهای ترافیکی، مصدومان حوادث کاهش پیدا کرده و از تلفات انسانی در حوادث ترافیکی پیشگیری شود.


استاندار قم نیز در حاشیه این بازدید، با اشاره به اجرای طرح سفرهای نوروزی، گفت: هلال احمر در زنجیره تامین امنیت، خدمات و امداد حضور فعال دارد و با انگیزه‌های انسان‌دوستانه که در این مجموعه وجود دارد، نقش هلال احمر در ارائه خدمات به مسافران نوروزی بسیار پررنگ است.


سیدمهدی صادقی افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شده و بخصوص هم افزایی که با جمعیت هلال احمر وجود دارد، شاهد ارائه خدمات خوبی به مسافران خواهیم بود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز