title
کد خبر: 57600
00
 لزوم استفاده از نظرات پرستاران در تصمیم گیری های  بیمارستانی

عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور، گفت: با توجه به اینکه پرستاران در صف اول خدمت به بیماران قرار دارند، باید نظرات کادر پرستاری در تصمیم گیری های بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش بهداشت نیوز، یعقوب جعفری در خصوص هیات امنایی شدن بیمارستان ها گفت: براساس آیین نامه هیات امنایی شدن پرستاران در اداره هیات امنای بیمارستان نقش چندانی ندارند و تنها پزشکان به عنوان نمایندگان در این هیات حضور خواهند دشات و از سایر کادر درمان نمایندگانی حضور نخواهند داشت.

 

وی با بیان این که اگر نقش پرستاران در تمامی ابعاد مدیریتی، مالی و اداری در نظر گرفته شود منجر به ارتقا جایگاه پرستاری می شود ، افزود: پرستاران در صف اول درمان قرار دارند بنابراین اگر در تصمیم گیری ها نظر آنان مورد توجه قرار گیرد می تواند به ارتقا این حرفه کمک شایانی نماید.

 

عضو شورای عالی نظام پرستاری تصریح کرد: اگر از تمامی کادر درمان خصوصا پرستاران در این هیات نمایندگانی حضور داشته باشند بنابراین خدمات با کیفیت تری به مددجویان ارائه می شود و منفعت آن به کل جامعه و مردم می رسد .


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز