title
کد خبر: 57704
00
اعلام آخرین مهلت تمدید قرارداد کارگزاران صندوق بیمه روستاییان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور استان‌ها و کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برای تمدید قرارداد همکاری خود تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۷ مهلت دارند.

به  گزارش بهداشت نیوز، مصطفی شریعتی، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه دوره فعالیت کلیه قراردادهای منعقد شده کارگزاری صندوق تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۶ بوده، لازم است کارگزاران دارای قرارداد با صندوق، فرم تقاضای تمدید قرارداد خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سی ویکم فروردین ماه سال ۱۳۹۷ به مدیریت‌های استان مربوطه تحویل دهند تا نسبت به بررسی عملکرد و تمدید قرارداد آنان اقدام لازم صورت گیرد.

به گفته شریعتی، کارگزاران صندوق می‌توانند فرم درخواست تمدید قرارداد کارگزاری خود را از مدیریت‌های استان یا از بخش آئین‌نامه های سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir دریافت کنند.

وی همچنین از راه اندازی ۲۵۰ موسسه کارگزاری اختصاصی صندوق در سال ۹۶ خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی و افزایش جذب بیمه شدگان، در سال ۹۶ اقدام به ساماندهی کارگزاری‌های موجود صندوق کردیم که پس از بررسی درخواست‌های رسیده، ۲۵۰ کارگزاری در قالب موسسه مجوز فعالیت دریافت کردند که به این ترتیب تعداد کارگزاران صندوق در سراسر کشور به ۱۹۰۰ کارگزاری رسیده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر امور استان‌ها و کارگزاری‌ها گفت: در سال آینده نیز قصد داریم ۵۰۰ کارگزاری جدید در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم که متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از شرایط همکاری به دفاتر مدیریت‌های صندوق در مراکز استان‌ها مراجعه کنند.

روستاییان و عشایر، شریعتی افزود: در راستای ساماندهی و یکسان سازی کارگزاران سراسر کشور، برای کلیه دفاتر کارگزاری تابلوهای یکسان طراحی و ساخته شد که به این منظور مبلغ ۳ میلیون ریال کمک هزینه ساخت به آنان پرداخت خواهد شد. همچنین برای کلیه مسئولان و کارشناسان دفاتر کارگزاری کارت شناسایی متحد الشکل صادر شده است.

 

منبع:ایسنا

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز