title
کد خبر: 57729
00
گرفتار شدن ۸ نفر در میان دود غلیظ در فرمانیه

آتش‌نشانان هشت نفر از ساکنان یک ساختمان را که میان دود غلیظ گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش بهداشت نیوز، ساعت ۲۳:۱۱ شب گذشته آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان فرمانیه، خیابان دیباجی شمالی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۶۱ و ۹۷ به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

رضا امیری یگانه؛ معاون منطقه سه عملیات آتش‌نشانی که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه همکف (قسمت تأسیسات) یک ساختمان اداری و مسکونی چهار طبقه، آتش‌سوزی رخ داده و دود غلیظی از پنجره‌های این ساختمان خارج می‌شد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از ایمن‌سازی کامل، به دستگاه‌های تنفسی و لوله‌های آب‌رسانی مجهز شدند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

معاون منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان به منظور جست‌وجو و نجات افراد محبوس شده احتمالی وارد ساختمان شدند و هشت نفر از ساکنان را به سلامت از میان دود غلیظ خارج کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در این حادثه هیچ یک از اهالی ساختمان آسیبی ندیدند و نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملاً خاموش کردند.

 

منبع:تسنیم

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز